wtorek, 10 listopada 2015

Witajcie!

Z decyzją o założeniu bloga borykałam się już od dawna. Ale teraz nastał wreszcie ten moment, ten dzień! 

Witam wszystkich serdecznie:)

O czym będzie ten blog? Ciężko stwierdzić:) to znaczy, nie myślcie sobie, że nie mam na niego pomysłu. Chodzi po prostu o to, że mam ich za dużo:) Ale do rzeczy... Przede wszystkim chciałabym podzielić się z Wami moimi sugestiami odnośnie odchudzania, stylu życia, sportu, gotowania:) Tydzień temu rozpoczęłam miesięczną metamorfozę z moją przyjaciółką. Chcemy schudnąć, raz na zawsze. Zmienić swoje życie, podejście do jedzenia. Zadbać o siebie, wyglądać dobrze i czuć się dobrze w swojej skórze. 

Nie bez powodu nazwałam ten blog stArtfromsCratch1 :) Zaczynam od zera. Zapisuję na nową swoją kartę w życiu. Zamierzam być dla siebie dobra, dbać o siebie, żyć zdrowo i tak też wyglądać:) Chciałabym dzielić się z Wami moimi postępami w odchudzaniu. Mam zamiar zamieszczać również różne posty o tematyce zdrowego trybu życia, odchudzania, sportu, ale również poruszę pewnie wiele innych tematów. 

Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga!


Pozdrowienia przesyła kotekpstrotek:)!

p.s. buziole dla Mojego Męża, który nazwał mnie właśnie "kotkiem pstrotkiem":)


3 komentarze: